Koku Masalı: Auran Kozmetik’in Projesi

Şenay Tok’un Kokular Diyarı Masalı Auran Kozmetik’te Yayında!

Kayseri’de bulunan Auran Kozmetik’te mutfak şefi olarak görev yapan Şenay Tok’un eşsiz projesi ile işletmede üretilen kokular, masal dünyasına dönüştü. Auran Kozmetik yönetimi ve insan kaynakları birimi, personelinin fikirlerini almak adına bir anket düzenledi. Bu ankette ortaya çıkan “Kokular Diyarı” masalı, hem çizgi film tarzında görsellerle hem de Şenay Tok’un kendi seslendirmesiyle desteklenerek hayata geçirildi. Bu proje, hem personelin fikirlerinin değer gördüğünü hem de kokuların sevdiren bir masal ile izleyicilere sunulduğunu gösterdi.

Auran Kozmetik’in CEO’su Abdullah Karataş, şirketin personelinin fikirlerine verdiği değeri vurgulayarak, “Şirketimizde ekibimize ve onların fikirlerine büyük önem veriyoruz. Yaptığımız anketlerle sürekli olarak personelimizin düşüncelerini dinliyoruz. Son pazarlama anketimizde mutfak şefi Şenay Hanımın ortaya koyduğu masal fikri, harika bir Koku Masalı’na dönüştü. Bu masal projesi, personelimizin yaratıcılığını ve işbirliğini desteklemenin bir sonucudur. Bu projenin başarısı, ortaya çıkan güzel geri dönüşlerle kanıtlanmıştır” açıklamasında bulundu.

Auran Kozmetik Satış Sorumlusu İbrahim Burak Güngör ise, “Şirketimizde mutfak şefimizin hazırladığı masal projesi, farklı departmanlardan gelen fikirlerin değerlendirildiğini gösteriyor. Yönetimimizin fikirlere verdiği önem, bizim için oldukça değerlidir. Biz önce fikirlerimizi üretip sonra aksiyon alıyoruz” şeklinde konuştu.

Koku Masalı projesini geliştiren Şenay Tok ise, “Auran Kozmetik’te çalışanlar olarak fikirlerimizin değer gördüğü bir şirkette olmaktan mutluyum. Masalımızın konusu, kokuların büyülü dünyasına bir yolculuktur. Masalımızda yer alan karakterler ve kokuların etkileri hakkında bilgiler bulunmaktadır. Bu masalın oluşturulmasında emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” açıklamasında bulundu.

Auran Kozmetik, personelinin fikirlerini önemseyerek yaratıcı projelerin hayata geçirilmesine destek olmaya devam ediyor. Kokular Diyarı masalı ile hem içerdeki ekip ruhunu güçlendirmiş hem de dışarıya benzersiz bir hikaye sunmuştur.

Related Posts

1200 çalışanı olan 3 kahve devi iflasın eşiğinde

Almanya’nın ikonik kahve, çay ve şekerleme markaları Arko, Hussel ve Eilles, ekonomik kriz ve tüketici davranışlarındaki köklü değişimler nedeniyle iflas başvurusunda bulundu. Deutsche Confiserie Holding bünyesinde faaliyet gösteren üç marka için …

Ağam bizimle eğlenir! İngiltere’ye gitti ülkeyi unuttu: Kişi başı gelirle övündü

Hazine ve Maliye Bakanı Şimşek, Türkiye Katılım Bankaları Birliği ile Birleşik Krallık İhracatın Finansmanı Kuruluşu (UK Export Finance) tarafından düzenlenen İslami Finans Zirvesi programı kapsamında bulunduğu İngiltere Londra’da yatırımcı …

Benzinlik fiyatları havalimanlarıyla yarışıyor! Fiyat farkı 3 katına çıktı

Benzinlik istasyonlarında bulunan marketler adeta cep yakıyor. İstasyonlarda bir çikolatanın fiyatı markete göre 3 katı fazlasına satılıyor.

Avrupa Birliği harekete geçti: Aşı, ilaç ve sağlık ekipmanları stoklayacak

Avrupa Birliği (AB), acil durumlarda kullanmak üzere kritik ham madde stoklamayı planlıyor. Kriz durumlarında özellikle gıda, su, petrol, yakıt ve ilaç gibi temel mallar ile kritik kaynaklara erişim sağlanacak.

Zorunlu eğitimde sermaye gölgesi: Üretimde Çin modeli, Afrika modeline evriliyor!

Zorunlu eğitim sisteminde yapılması planlanan değişiklikler, sermaye çevrelerinin talepleriyle yeniden gündeme geldi. Bakanlığın tartışmaya açtığı modeller, çocuk emeğinin sistematik hale getirilmesi eleştirilerine yol açtı. Eğitimciler ve kamuoyu bu sürecin toplumsal sonuçlarına dikkat çekiyor.

Son dakika! İnternet satışlarında zorunluluk getirildi

Yurtdışından satış yapan e-Ticaret platformlarının Türkiye’de temsilcilik bulundurmaları bir süredir gündemdeydi. Daha önce yapılan açıklamalarda, temsilcilik başta olmak üzere bazı şartları yerine getirmemeleri halinde bu platformlara yaptırım …